20 Aralık 2009 Pazar

Bazen



Düşünürdün bazen
Bazen mi dedim
Yanlış oldu
Her zaman düşünürdüm
Hiç düşünmeden duramıyordum
Ne olacak bu benim halim
Ne yapsan
Ne etsem
Bu dünyaya ısınamıyordum
Beni seven biri olacak mı acaba
Diyordum bazen
Yoksa tek geldim
Tek mi geberip gidecektim
Bunuda bilmiyordum
Kafamı düşünceler kaplamış
İçinden çıkamıyordum
Bazende seviyordum
Hiç içinden çıkmayım diye düşünüyordum
Kaç arkadaşım var
Kaç dosttum var
Kaç sevdigim var
Bu kalabalıkta neden yanlızdım
Neden ben hep fedarkar oluyordum
Ben kimdim
Ben neyim
Siz kimsiniz
Ne yapıyorsunuz orada
Yoksa delirdim mi ben
Yo yo
Bu eskidende deliydi
Şimdi tam delirdi
Ne yapasınız
Deliyim işte
Benim buna bir itirazım yok
Ben deli olayım
Siz akıllı
Bakalım kim galip gelecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails